dostawa /odbiór

MOJA PACZKA NIE DOTARŁA - CO TERAZ?

Jeśli informacje o przesyłce wskazują, że paczka została dostarczona i nie można jej nigdzie znaleźć, skontaktuj się z przewoźnikiem, aby poinformować o zdarzeniu i wszcząć procedury. Może być też tak, że kurier zostawił paczkę u sąsiadów.

Jeśli termin dostarczenia paczki minął, a paczka nie została oznaczona jako dostarczona, przesyłka może zostać opóźniona. Przewoźnicy zazwyczaj aktualizują szacunkowe daty dostawy na koniec każdego dnia roboczego.

Nature Concept niestety nie ponosi odpowiedzialności za kradzież/zgubę paczki, ale zawsze staramy się pomóc.

MOJE ZAMÓWIENIE JEST USZKODZONE

Każdy etap zamówienia wykonujemy ze starannością, jednak proces samej wysyłki nie należy do najłatwiejszych, dlatego przedmioty mogą zostać uszkodzone. Jeżeli tak się stanie postaramy się pomóc i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie, np. wymiana lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli coś jest nie tak z Twoim zamówieniem wyślij do nas zdjęcia przedmiotu(ów) w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki na adres [email protected]

Zachowaj wszelkie uszkodzone elementy, a także pudełko i wszystkie materiały opakowaniowe, aby móc ubiegać się o odszkodowanie. Uwaga: opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi.

ZAMÓWIENIE ONLINE - ODBIÓR W SKLEPIE

Twoje zamówienie będzie przechowywane przez 7 dni. Jesteśmy małym sklepem z wielkim sercem, mamy metrażowe ograniczenia - dlatego Twoje zamówienie zostanie anulowane po upływie 7 dni.

Jeśli Twoje zamówienie zawiera rośliny, zaopiekujemy się nimi. Jeśli nie możesz odebrać zamówienia w określonym terminie, z przyjemnością go dostosujemy - napisz do nas e-mail z preferowaną datą odbioru.

Należy pamiętać, że nasz sklep internetowy i detaliczny działa niezależnie od siebie. Produkty w naszym sklepie internetowym są odpowiednio wyceniane, obejmując przygotowanie, opiekę, obsługę i przechowywanie. W związku z tym mogą występować niewielkie różnice w cenie niektórych produktów zakupionych online.

PRODUKT NIE JEST IDENTYCZNY JAK NA ZDJĘCIU

Zdjęcia produktów, które widzicie na naszej stronie są przykładowe. Wspaniałością natury jest to, że jest niepowtarzalna, dlatego nie ma nigdy dwóch tych samych roślinnych egzemplarzy.

Staramy się, aby jak najlepiej odzwierciedlić na zdjęciu proponowane przez nas rośliny. Jednak na ich wygląda ma też wpływ pora roku, różnorodne warunki wzrostu.

W naszej pracowni przykładamy dużą wagę do selekcji roślin, nim trafią do Was zawsze przechodzą przez nasze ręce. Rośliny, jako organizmy żywe mają swoje niedoskonałości, co sprawia, że są wyjątkowe. Reagują na otoczenie, zrzucają liście, brązowieją, jest to całkowicie normalne. Cechy, które może mieć twoja roślina, pokazują jej doświadczenie życiowe i niekoniecznie wskazują na zły stan zdrowia.

W przypadku kolekcji Handamde każdy egzemplarz jest wykonany ręcznie, na zamówienie, zdjęcia są poglądowe, pokazują kształt, wielkość oraz kolorystykę.

*kolor na zdjęciu może się nieznacznie różnić ze względu na specyfikację ekranu


ROŚLINY - CO ROBIĆ PO OTWARCIU PACZKI?

Tak jak my, gdy wyjedziemy na wakacje musimy się ogarnąć, dojść do siebie - tak samo rośliny. Poznaj kilka wskazówek, które pomogą Ci zaadaptować roślinę w nowym miejscu.

Podstawowym czynnikiem, który wpłynie pozytywnie na dalsze losy rośliny jest odbiór przesyłki w terminie. Rośliny nie lubią dni spędzonych na przetrzymaniu w magazynie. Jeżeli oczekujesz roślinnej przesyłki, upewnij się, że będziesz w tym dniu w domu.
Nie pozwól by roślina marniała na poczcie.

Po podróży roślinki będą słabsze i zmęczone. Wyciągnij je z opakowania. Nie przejmuj się niewielką utratą liści - jest to normalna sytuacja. Niektóre rośliny reagując na stres lekko brązowieją na krawędziach, obetnij je. Po dniach w ciemności, receptory na liściach na nowo będą musiały dostosować się do światła. Postaw roślinę w odpowiednim miejscu, nie przestawiaj i nie obracaj jej przez 2 tygodnie.

W ciągu 2 tygodni nie przesadzaj rośliny, aby nie dokładać jej stresów.

Bez względu na to, jak płynna jest podróż, wysyłka jest stresująca dla roślin.

Jeśli coś Cię martwi lub Twoim zdaniem nie wygląda dobrze, podeślij nam zdjęcia! Mamy pogotowie leśne, które z przyjemnością pomoże.