Marka Osobista
Martyna Jasińska

Wykorzystując technologie AI, wygenerowałam pytania, które może zadać dziennikarz, aby napisać pełnowartościowy artykuł na temat marki osobistej. Poniżej kilka z nich. Dobrze zadane pytanie rozszerza nie tylko horyzonty, ale też stymuluje myślenie. Może to okazja, aby dowiedzieć się więcej o samym sobie? 

  1. Jaką rolę odgrywasz w społeczności?
  2. Jakie są Twoje najważniejsze pasje i zainteresowania?
  3. Jaka jest Twoja specjalizacja lub dziedzina ekspertyzy?
  4. Jakie wartości są dla Ciebie najważniejsze?
  5. Jakie są Twoje główne osiągnięcia zawodowe lub osobiste?
Martyna Jasińska Nature Concept

Jaką rolę odgrywasz w społeczności?

Mama, przedsiębiorczyni, artystka – łączę ze sobą trzy różne aspekty życia. 

Jakie są Twoje najważniejsze pasje i zainteresowania?

Zdecydowanie kocham życie, dlatego naturalnie w obszarze moich zainteresowań jest edukacja w zakresie zdrowego stylu życia, co jeść, jak jeść. Suplementacja. Zielarstwo. Biohacking. Zachaczając o tematy – jaka patelnia jest najzdrowsza? Chcę wiedzieć co, z czego się składa i jak działa. Interesuje mnie organizm i jego złożoność dlatego zapuszczam się w obszary medycyny, by ją dobrze weryfikować. 

Uwielbiam Tańczyć do utraty tchu, resetując swój system. – Tak było przez całe moje życie, techno dużo, dużo pracy i techno. Gdy pojawił się mój synek, taniec poszedł w zapomnienie, ale chcę do tego wrócić, bo czuję, że ta forma luzowania się, jest dla mnie mocno regenerująca. Znacie książkę “Dlaczego Zebry nie maja wrzodów?” Autor fajnie porusza relację stresu i zdrowia w błyskotliwy i naukowy sposób. Zebry dosłownie otrząsają się po ataku lwa, a my przecież mówimy “nie mogę się otrząsnąć..”. Tak radzą sobie z wyrzutem adrenaliny, po prostu kładą się na ziemi i się całe trzęsą. Nie trzymają tego w sobie, nie chodzą po innych zebrach opowiadając swą traumatyczną historię przeżywając ją za każdym razem. Nie gruntują jej w sobie. Niezłe. Dlatego ja podczas takiego tańca do utraty tchu wyrzucam skumulowane napięcie. 

Uwielbiam budować od podstaw, najlepiej nietypowe marki, które rodzą się w mojej głowie. Szybko je gaszę, ponieważ jedno jest życie a takie akcje wymagają budżetu i czasu. Dzięki temu mogę zająć się kompleksowo Nature Concept, na przestrzeni roku, zmieniłam identyfikację sklepu stacjonarnego Nature Concept i jej odbiór przez społeczność. Aby nie bylo nudy, szczególnie dla mnie. Poza sklepem internetowym – tutaj niezmiennie czysty styl i te same kolory. Hmm… AI zapytało o zainteresowania i pasje – a ja pisze o swojej pracy, ale.. tak właśnie jest. To ogromna część mojego życia, w którą się wkręcam i dzięki temu mogę wejść w dziedzinę technologi, biznesu, designu, ogólnym rozszerzaniem wiedzy na wielu płaszczyznach, to jest bardzo interesujące. Prowadzenie firmy takiej jak moja to bycie jak “do tańca i do różańca”, bycie jak “człowiek orkiestra”. Aby robić to na takim poziomie i z zapałem to myślę, że niesie mnie do tego właśnie pasja.  

Moja praca i poświęcenie ma doprowadzić mnie do podróżowania, o którym marzę bezgranicznie, mam zapisane całe listy miejsc na świecie które chciałabym zobaczyć. Uwielbiam eksplorować w dziczy, fascynują mnie górskie szczyty i wychodzenie ze strefy komfortu.

 

Jaka jest Twoja specjalizacja lub dziedzina ekspertyzy?

Zrównoważona, kreatywna przedsiębiorczość. Aktualnie branża roślinna

 

Jakie wartości są dla Ciebie najważniejsze?

Równość, Wolność, Troska o Środowisko, Wiedza, Pasja

Jakie są Twoje główne osiągnięcia zawodowe lub osobiste?

Od najmłodszych lat pracowałam. W 2012 roku postanowiłam otworzyć swoją pierwszą działalność, miałam wtedy 22 lata i stworzyłam ją od podstaw. Bez żadnej pomocy, wsparcia, chociażby rodziny, która uważała, że to co robię jest niepoważne i odrealnione od rzeczywistości. Działałam jedynie w oparciu o intuicje i samozaparcie, stworzyłam markę Fuku Models www.fukumodels.pl i następnie hostessbooking.pl, możecie sobie sprawdzić na stronie https://archive.org/ w historii internetu – lub klikając w linki stron, które podałam, jednak uprzedzam, ze jest to archiwum i że te strony już nie istnieją i mają spore braki w swojej zawartości, ale chciałam pokazać Wam zarys, jak wyglądały – bo cała identyfikacja – logo, czcionki, projekt strony, copy to moja praca. Każda z trzech stron, niezależnie od branży ma wspólny trzon – jest elegancka, przejrzysta i minimalistyczna. 

Jako bardzo młoda dziewczyna zatrudniałam szeregi ludzi, dając możliwość pracy na różnych rynkach na świecie, np. Francji, Wietnamie, z takimi osobami jak Alexander Mcqueen. Przy sesjach edytorialowych, pokazach mody, przykładowo w Polsce Łukasz Jemioł, Robert Kupisz na świecie – China Fashion Week. Moschino. W Polsce branża modelingowa nie była opłacalna, jednak była obfita w wydarzenia, promocje i eventy, których moja firma mogła być częścią, wybrane realizacje – klik

Moim sukcesem był poziom prowadzenia działalności jak na wiek, który wtedy miałam, bez skończonych studiów, kursów, mentoringu. Zawiązywałam umowy, czy kontrakty z największymi markami w Polsce i na Świecie. Za sterami stała młoda dziewczyna, więc gdy dochodziło np. do podpisania umowy przy której fizycznie musiałam być, myślano, że jestem asystentką a nie właścicielem firmy. Mój wiek i wygląd w oczach niektórych nie pasował do takiej jakości pracy co, mnie irytowało, bo z często oficjalnego spotkania zmieniało się w pogadankę. Jako młoda kobieta musiałam walczyć o pozycje, poszanowanie, uznanie i profesjonalny charakter współpracy. 

Agencje otworzyłam we Wrocławiu a ostatnie 3 lata istnienia działały w Warszawie w Soho Factory, gdzie zaczęły nabierać rozmachu. W ostatnim momencie zrobiłam zwrot akcji, zastanowiłam się czego naprawdę chcę w życiu i nie była to praca od rana do nocy, siedem dni w tygodniu na najwyższych obrotach, więc ostatecznie zdecydowałam się na sprzedaż firmy. Wsiąkłam w rośliny, to była forma mojego relaksu i czyszczenia głowy jeszcze wtedy nie wiedziałam, że stworzę markę Nature Concept, stając się ekspertem w swojej dziedzinie

 

Skala sprzedaży rękodzieła

Tysiące sprzedanych ekosystemów roślinnych rosną w różnych częściach Polski, czy Europy, co jest bardzo ekscytujące, że to co tworzymy w pracowni własnymi rękoma, trafia do prywatnych domów, miejsc pracy, dając przyjemność, doświadczenie, ukojenie, relaks, że marka może budzić realne emocje. Jest to wspaniałe uczucie, że to co robimy podoba się ludziom.

 

Zaufanie dużych firm

Dzięki umiejętności zarządzania zasobem ludzkim oraz doświadczeniu w organizacji eventów, w Nature Concept możemy szczycić się kompleksową organizacją warsztatów w całej Polsce na najwyższym poziomie dla korporacji, dużych klientów takich jak Santander Bank Polska, Capgemini dla których zorganizowałyśmy warsztaty dla 130 osób, Natura Siberica Polska warsztaty dla 100 osób, Electrolux 100 osób, Qiagen, Henkel, Vantage Development, Mariott, Tietto, Amica, OIRP i wiele innych firm.

Ludzie, opinie

Sporym osiągnięciem, największą motywacją oraz nieocenionym źródłem informacji zwrotnej są opinie naszych klientów, którzy tworzą z nami społeczność. W dobie powszechnego korzystania z internetu, stawiamy przede wszystkim na działania face to face,  dzięki temu relacje, które tworzymy mają swoją unikalną wartość. Bezpośredni kontakt z klientem pozwala również na bardziej personalizowaną obsługę klienta.

Magdalena Mazuś
Magdalena Mazuś
2024-02-25
Byłam wczoraj na warsztatach, dużo się dowiedziałam o roślinach, glebie pozyskiwaniu elementów kompozycji. Bardzo dobre doświadczenie w miłym towarzystwie i profesjonalna prowadząca. Polecam wszystkim 😀
Ania Ły
Ania Ły
2024-02-18
Wspaniała obsługa! Przepiękne kompozycje! Jeszcze tu wrócę i to nie jest groźba 😀
Aria Montgomery
Aria Montgomery
2024-02-18
Bardzo polecam warsztaty las w szkle. Bawiłam się świetnie, odprężyłam a teraz w domu mam piękną, zrobioną przeze mnie ozdobę.
zzsflorian kwwrocław
zzsflorian kwwrocław
2024-02-17
Przepiękne kompozycje! Przemiła, fachowa obsługa! Jeszcze nie raz zawitam!
Beata Regeńczuk
Beata Regeńczuk
2024-01-29
Super spędzony czas 😊😘😉 SUPER zabawa 😊 Super atmosfera 😘😉 Będę polecać 😉Dziękuję bardzo 😘😉
ania11 n
ania11 n
2024-01-20
Warsztaty polecam każdemu. Super spędzony czas i duża satysfakcja z efektu końcowego. 🙂
Jo Mei
Jo Mei
2023-12-25
Zamawiałam zestaw DIY przez stronę internetową i serdecznie polecam – zamówienie dotarło bezproblemowo, nieuszkodzone i kompletne. Mailowo dostałam również instrukcje i wszystkie potrzebne informacje. Idealne na prezent dla miłośników roślin!
Kasia Pawlak
Kasia Pawlak
2023-12-10
Uczestniczyłam w warsztatach “Las w słoiku”. Warsztaty prowadzone w fajnej atmosferze 🙂 bez pośpiechu i z odpowiedziami na wszystkie pytania. To mój drugi las, pierwszy był tworzony w innym miejscu, ale po miesiącu wygląda na to, że dobrze się adaptuje w domu. Polecam.
Katarzyna Szmytkowska
Katarzyna Szmytkowska
2023-11-16
Polecam z całego serca, przemiła atmosfera.

Zamówienia dla korporacji

Współpraca z dużymi firmami takimi jak Kaczmarski Group, Angelini Pharma i wiele innych, które dążą do proekologicznych zachowań to czysta przyjemność. Jedną ze strategii tworzenia wspólnoty wewnątrz firmy są wydarzenia, które umacniają relacje i budują wspólne tradycje. Coraz częściej takie firmy wybierają bardziej naturalne formy uznania i podziękowania za staż pracy w firmie i np. jako statuetki, giftpack wręczają designerski fragment natury. Który nie zostanie wrzucony do pudła w zapomnienie lecz postawiony dumnie w centrum domu będzie o sobie przypominać każdego dnia przez długie lata.

Z powodzeniem nasze wewnętrzne strategie pozwalają na realizowanie i personalizowanie dużych korporacyjnych zamówień, zapraszam, do kontaktu. 

 

Edukacja społeczeństwa

Moim sukcesem jest edukacja ludzi w różnym wieku oraz dzielenie się ważnymi dla mnie wartościami, co może przyczynić się do zmiany poglądu perspektywy i spojrzenia na otaczający nas świat. Myślę, że jest to ważne, ponieważ jako ludzie nie jesteśmy przygotowani i przystosowani na tak ogromny przeskok cywilizacyjny jaki poczynił się w ostatnich latach.

 

….

Tekst jest w procesie tworzenia. Ciąg dalszy nastąpi