zwrot
wymiana
CO PODLEGA ZWROTOWI /WYMIANIE?
Wszystkie produkty, poza roślinami są objęte wymianą lub zwrotem.
Prześlij je do nas w ciągu 14 dni zachowując wszelkie oryginalne elementy, a także pudełko i materiały opakowaniowe.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany, skontaktuj się z nami, a my odpowiemy co dalej.
PRZESYŁKA - KOSZTY
Opłaty za wysyłkę nie podlegają zwrotowi, klient jest odpowiedzialny za opłaty za wysyłkę zwrotną.
Proszę nie wysyłać paczki zwrotnej bez wcześniejszego kontaktu z nami.
Nature Concept nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie / uszkodzenie paczki zwrotnej.
USZKODZONA ZAWARTOŚĆ
Każdy etap zamówienia wykonujemy ze starannością, jednak proces samej wysyłki nie należy do najłatwiejszych, dlatego przedmioty mogą być uszkodzone. Jeżeli tak się stanie postaramy się pomóc i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie, np. wymiana lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli coś jest nie tak z Twoim zamówieniem wyślij do nas zdjęcia przedmiotu(ów) w ciągu 24 godzin od otrzymania paczki na adres [email protected]
Zachowaj wszelkie uszkodzone elementy, a także pudełko i wszystkie materiały opakowaniowe, aby móc ubiegać się o odszkodowanie.
REZERWACJA WARSZTATY
Zakup udziału w warsztatach nie podlega zwrotowi.
W razie potrzeby chętnie przełożymy rezerwację na inną datę.
Jeśli chcesz dokonać zmiany, powiadom nas w ciągu 48 godzin od daty warsztatów. Ze względu na ograniczoną przestrzeń, zawiadomienie krótsze niż 48 godzin może spowodować całkowitą utratę rezerwacji.
Uczestnictwo w warsztatach możemy przełożyć tylko raz.
Wartość biletu można wykorzystać na dowolne warsztaty z naszej pracowni.
Wartość biletu nie może być wykorzystana na pozostałe produkty w sklepie.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, napisz do nas: [email protected]