zamówienia

KIEDY ZOSTANIE WYSŁANE ZAMÓWIENIE?

Każdy etap naszej pracy wykonujemy jak najlepiej potrafimy, dlatego czas dostawy to 2-3 dni robocze.
Oczywiście, postaramy się wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej.

Zamówienia specjalne, z kolekcji handmade, las na zamówienie, wymagają indywidualnego przygotowania. Jeśli Twoje zamówienie zawiera jeden z tych produktów, czas realizacji może się wydłużyć. Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz mieć część zakupów już u siebie, złóż dwa oddzielne zamówienia.

Vouchery prezentowe - jeżeli w Twoim koszyku znajduje się tylko voucher, wyślemy go w ciągu jednego dnia roboczego.

WYSYŁKA ROŚLIN

Rośliny nie lubią weekendów spędzonych na przetrzymaniu w magazynie, wysyłamy je zatem tylko od poniedziałku do środy.

Wszystkie rośliny otaczamy opieką i troską, dlatego w czasie ekstremalnego upału lub zimna wysyłka roślin może się opóźnić. W okresie zimowym dodatkowo zabezpieczamy roślinki tuląc je pakietem ciepła. Niektóre rośliny są bardziej wrażliwe, dlatego nie trafią do sprzedaży internetowej w okresie zimowym.

Jeżeli oczekujesz roślinnej przesyłki, upewnij się, że będziesz w tym dniu w domu. Nie pozwól by kolejne dni roślina marniała na poczcie. Rośliny odebrane w terminie obejmujemy gwarancją.

Jeśli coś stanie się nie tak z twoją rośliną po dostawie, skontaktuj się z nami.

ŚWIĘTA I INNE OKOLICZNOŚCI

Podczas świąt i wakacji nasze przetwarzanie może być nieco opóźnione ze względu na ilość zamówień - Boże Narodzenie, Dzień Nauczyciela, Walentynki, Dzień Mamy itp. są u nas bardzo intensywne, dlatego najlepiej złożyć zamówienie 10 dni przed, aby mieć zagwarantowaną dostawę na czas.

Zamówienia specjalne/handamde - napisz do nas i zapytaj o możliwości.
Vouchery prezentowe są świetną alternatywą, wysyłamy je nawet tego samego dnia.

Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz ominąć cały proces wysyłki, odwiedź nasz sklep stacjonarny we Wrocławiu.

ZAMÓWIENIA ONLINE. ODBIÓR W SKLEPIE

Twoje zamówienie będzie przechowywane przez 7 dni. Jesteśmy małym sklepem z wielkim sercem, mamy metrażowe ograniczenia - dlatego Twoje zamówienie zostanie anulowane po upływie 7 dni.

Jeśli Twoje zamówienie zawiera rośliny, zaopiekujemy się nimi. Jeśli nie możesz odebrać zamówienia w określonym terminie, z przyjemnością go dostosujemy - napisz do nas e-mail z preferowaną datą odbioru.

Należy pamiętać, że nasz sklep internetowy i detaliczny działa niezależnie od siebie. Produkty w naszym sklepie internetowym są odpowiednio wyceniane, obejmując przygotowanie, opiekę, obsługę i przechowywanie. W związku z tym mogą występować niewielkie różnice w cenie niektórych produktów zakupionych online.

JAK MOGĘ ANULOWAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE?

Jeżeli problem dotyczy zmiany informacji, np. adresu przesyłki, najprościej napisać do nas e-mail.
Jeżeli chcesz anulować zamówienie odezwij się do nas na e-mail.
Jeżeli otrzymałeś potwierdzenie wysyłki, nie możesz anulować swojego zamówienia

JAKI JEST STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Łatwo jest sprawdzić status zamówienia. Po prostu otwórz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i kliknij przycisk „Wyświetl status zamówienia”. Na stronie statusu zamówienia można znaleźć informacje o śledzeniu wysłanych produktów, a także szacunkowe daty dostawy tych przesyłek.